مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آزمون‌ مهارتی بخش فرهنگ و هنر در شهرری برگزار شد

آزمون ادواری مراکز مهارت‌آموزی در با حضور بیش از یکصد هنرجو، هفتم شهریور ماه در موسسه آموزشی «اندیشه آرون ری» برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این تعداد داوطلب در رشته‌های گرافیک رایانه‌ای، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای در این آزمون شرکت کرده‌اند.

آزمون‌های استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر به ‌صورت همزمان در سراسر کشور در بخش‌های نظری و عملی به ‌صورت جامع و هماهنگ در سه نوبت در طول سال تحصیلی برگزار می‌شود.

فراگیر شدن آموزش‌های مهارتی، ارتقاء سطح آموزش‌های هنری، ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ‌التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر از اهداف برگزاری این آزمون است.

آزمون یادشده به ‌منظور سنجش دانش و میزان مهارت آموزان مشغول تحصیل در رشته‌های مهارتی فرهنگی و هنری با حضور ناظران دفتر آموزش و توسعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

هنرجویانی که بتوانند در تمامی استانداردهای مهارتی یک‌رشته خاص نمره قبولی در دو بخش کتبی و عملی کسب کنند، می‌توانند با مراجعه به هنرستان‌های آموزش‌ و پرورش در زمینه دریافت دیپلم رسمی کار و دانش اقدام کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه