مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دفتر سینمای جوانان شهرری بازگشایی می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: با پیگیری های انجام شده، دفتر سینمای جوانان شهرری بازگشایی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در حضور جمعی از سینماگران کشور اظهار داشت: طی جلسات مکرر با مدیر عامل انجمن سینمای جوانان کشور، مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مقرر شد که دفتر سینمای جوانان شهرری در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی با تجهیزات لازم پس از طی مراحل اداری به زودی افتتاح شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز سینما به فعالان عرصه سینما گفت: یکی از رویدادهای بزرگ در حوزه فیلمسازی، دومین جشنواره فیلم کوتاه آسمان توسط شهرداری باقرشهر و مشارکت اداره کل ارشاد استان تهران بود که از اواخر سال گذشته آغاز و اختتامیه آن در مرداد امسال برگزار شد که با استقبال کم نظیر هنرمندان روبرو شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر استان تهران نیز در مرحله دریافت آثار و فیلمنامه است یادآور شد: ظرفیت سینمایی و نمایشی شهرستان ری به گونه ای است که هنرمندان ری، همراه در جشنواره های کشوری و استانی صاحب مقام و رتبه می شوند و علیرغم شیوع کرونا، انتظار می رود که این موفقیت ها در سال جاری نیز تکرار شود.

وی یادآور شد: مقدمات ایجاد تعاونی مسکن هنرمندان و استفاده از تسهیلات وام برای کمک به هنرمندانی که در اثر شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند، انجام شده و با همکاری و مشارکت جامعه هنری شهرستان ری، این امر زودتر محقق خواهد شد.

در ادامه جمعی از فعالان سینمایی کشور از جمله جواد مزدآبادی، سید محسن خرمدره، محمد محمدزاده، مجید قربانی و علی خوش گفتار، دیدگاه های خود پیرامون چگونگی ایجاد دفتر سینمای جوانان، جشنواره های سینمایی و هنری، حمایت از هنرمندان جوان و تکریم پیشگسوتان را بیان کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه