مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تهیه و توزیع ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی در شهرری

خیریه بیت الایتام ورزشکاران شهرری ۱۲ هزار بسته ارزاق را در بین ایتام و افراد کم برخوردار توزیع کرد.

همزمان با ایام ماه محرم فعالیت‌های خیریه نیز افزایش پیدا می‌کند که یکی از این خیریه‌ها، خیریه بیت الایتام ورزشکاران شهرری است.

مسئول خیریه بیت الایتام ورزشکاران شهر ری با بیان اینکه خیریه ورزشکاران شهرری با حضور ۱۰ نفر تاسیس شد و پدرم آن را راه‌اندازی کرد، گفت: ۲۳ سال است که این خیریه فعال است و در حال حاضر ۴ هزارو ۳۰۰ خانوار ایتام و نیازمند را تحت پوشش خود دارد.

محمد محمودی افزود: خانواده‌هایی که به ما مراجعه می‌کنند ما درباره آن‌ها تحقیق می‌کنیم و بعد از آنکه از طرف هیات امنا مورد تایید قرار گرفتند برای آن‌ها کارت شناسایی عکس‌دار و معتبر صادر می‌شود و تحت پوشش‌های مختلف و خدمات این خیریه قرار می‌گیرند.

تهیه و توزیع ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی در شهرریوی با اشاره به تهیه و توزیع ۱۲ هزار بسته ارزاق در بین ایتام و افراد کم برخوردار گفت: در ماه در دو جمعه جداگانه به خانواده‌ها ارزاق شامل برنج، روغن، گوشت، قند و شکر، حبوبات ارائه می‌کنیم و با شروع فصل زمستان هر سال به خانواده نیازمندان علاوه بر ارزاق، پوشاک فصل نیز اعطا می‌شود.

محمودی با اشاره به اینکه بسیاری از ورزشکاران شهرری و تهران پشتیبان و حامی فعالیت‌های این خیریه هستند، خاطر نشان کرد: دست گیری و کمک به هم نوع از خصایص بارز و برجسته ورزشکاران است که در این شرایط کرونایی باید به کمک مردم بیایند.

خیریه بیت الایتام انصار الحجه ورزشکاران شهرری حدود ۱۵ هزار نفر از ایتام، نیازمندان، زنان سرپرست خانوار و خانواده زندانیان را تحت پوشش دارد.

تهیه و توزیع ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی در شهرریمحمد محمودی از پهلوانان و کشتی‌گیران اسبق تیم ملی ایران، مربی تیم ملی ناشنوایان ایران که بوده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه