مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ساختمان ستاد فرماندهی شهرستان ری به بهره‌برداری رسید

ساختمان موقت ستاد فرماندهی شهرستان ری امروز (سه شنبه) با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

ساختمان موقت ستاد فرماندهی شهرستان ری در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در ۶ طبقه ساخته شده است.

میزان کشف جرایم در شهرستان ری ۱۰۰ درصد افزایش داشته است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم با بیان اینکه ستاد فرماندهی شهرستان ری طی سه ماه گذشته به شکل ناقص ولی جهادی کار خود را آغاز کرده است، گفت: میزان کشف جرایم در این مدت ۱۰۰ درصد افزایش داشته و وقوع جرایم نیز در حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است.

 

سردار حسین رحیمی اظهار داشت: ارتقای سرکلانتری شهرستان ری به ستاد فرماندهی یکی از خواسته های به حق مردم جنوب تهران بود که از زمان آغاز به کار خود موجب دستاوردهای زیادی شده است.

وی با تاکید براینکه کلانتری های سیزده گانه شهرستان ری به طور شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم هستند، اظهار داشت: میزان کشف جرایم بخصوص سرقت و مواد مخدر کلانتری های شهرستان ری از میزان انتظار بالاتر رفته است و این امر بیانگر روحیه انقلابی و جهادی کارکنان آن می باشد.

رحیمی با اشاره به اینکه تمامی پلیس های تخصصی به زودی در ساختمان موقت ستاد فرماندهی شهرستان ری مستقر می شوند، افزود: پلیس های آگاهی و امنیت به دلیل داشتن ساختمان مجزا به این ساختمان نخواهند آمد.

وی یادآور شد: هم اکنون ۴۰ نیروی جدید و ۳۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت برای تجهیز ستاد فرماندهی شهرستان ری اختصاص یافته است که این میزان بازهم افزایش خواهد یافت.

سه و نیم هکتار زمین برای ساخت ساختمان اصلی ستاد فرماندهی اختصاص یافته است

فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم گفت: سه و نیم هکتار زمین در محله ۱۳ آبان برای ساخت ساختمان اصلی ستاد فرماندهی شهرستان اختصاص یافته و تحویل ناجا شده است.

حسین توکلی کجانی، اظهار داشت: شرایط اقتصادی و شیوع کرونا موجب شد که اعتبارات لازم کمی با تاخیر برای این طرح اختصاص یابد و به زودی دیوار کشی آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای تامین، فرمانداران سابق، استاندار تهران و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ نقش زیاد در ارتقای سرکلانتری شهرستان ری به ستاد فرماندهی داشته اند، افزود: خوشبختانه ستاد فرماندهی شهرستان ری با استقرار پلیس های تخصصی طی سه ماه گذشته توفیقات زیادی داشته است.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه