مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۰ هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده در ری کشف شد

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری از پلمب کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده و کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده در ری خبر داد.

سرهنگ روح الله قنبری با اشاره به کشف و پلمب کارگاه تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده غیربهداشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پاسداران گمنام امام زمان سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) در جریان نظارت و بازرسی در شهرستان ری موفق به شناسایی کارگاه تولید مواد ضدعفونی شدند.

وی افزود: در این کارگاه بیش از 20 هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده به صورت غیرقانونی و غیر بهداشتی تولید شده بود که توسط مسئولان قضایی پلمپ شد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری در ادامه گفت: نیروهای سپاه در کنار سایر نیروهای امنیتی و انتظامی فعالانه در صحنه برای مقابله با سودجویان و متخلفان و همچنین جلوگیری از اقدامات سودجویانه و اخلال در شبکه توزیع و کسب سود انبارهای ری را رصد و بازرسی می‌کنند.

قنبری در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌ تخلف برای این واحدها تشکیل و به مراجع مربوطه ارجاع شد لذا با رعایت احترام از همه فعالان اقتصادی درخواست داریم موازین قانونی را سرلوحه خود قرار دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.