مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۱۵ سوداگر مرگ در شهر ری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: طی یک ماه گذشته ۲۱۵ سوداگر مرگ در این شهرستان دستگیر شدند که در مجموع ۷۷ کیلو و ۸۳۲ گرم انواع مواد مخدر از آنها کشف شد و دستگیر شدگان به مراکز قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ “دوستعلی جلیلیان”، همچنین به کشف ۱۰۶ وسیله نقلیه خودروی و موتوری مسروقه در چندین عملیات‌ پلیسی طی ماه جاری در شهرستان ری اشاره کرد.

وی، با اشاره به اینکه در مرداد ماه امسال شاهد کاهش ۲۲ درصد وقوع جرائم نسبت به سال گذشته هستیم، در عین حال گفت: با توجه به اینکه افراد حاضر در محلات و مناطق به صورت نزدیک در ارتباط با آلودگی، نوع جرائم و آسیب‌های منطقه هستند، تامین امنیت عمومی شهروندان نیاز به همکاری دو طرفه پلیس و مردم دارد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: مسئولیت پذیری شهروندان در هنگام مشاهده وقوع جرم و یا آسیب که همان اطلاع‌رسانی به موقع به پلیس است، می‌تواند از بروز جرم در محلات جلوگیری کند و تامین امنیت عمومی شهروندان که همان وظیفه ذاتی پلیس است به نحو مطلوب‌تری به نتیجه برسد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه