مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آغاز به کار بخش سرپایی تزریق رمدسیویر در مرکز روانپزشکی رازی

معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: بخش سرپایی تزریق داروی “رمدسیویر” در مرکز روانپزشکی رازی، از اول شهریور ۱۴۰۰ آماده پذیرش بیماران کرونایی است.

بیژن خراسانی افزود: این مرکز سرپایی با ۵۰ تخت، جدای از بخش‌های بستری مربوط به بیمارستان روانپزشکی رازی واقع شده است تا برای کمک به حجم مراجعات بیمارستان فیروزآبادی، سهولت و تسریع در کار تزریق دارو برای بیماران نیازمند ساکن در مناطق امین آباد و شهر ری، ارائه خدمت کند.

وی تصریح کرد: این مرکز سرپایی، روزانه ظرفیت خدمات دهی به بیش از صد بیمار کرونایی ارجاعی از بیمارستان فیروزآبادی برای تزریق داروی “رمدسیویر” و انجام آزمایش‌های مربوط به این دارو را دارد.

خراسانی افزود: بیماران کرونایی که با تجویز پزشک نیاز به تزریق داروی “رمدسیویر” داشته باشند، می‌توانند با معرفی نامه بیمارستان فیروزآبادی و داروی رمدسیویر که تهیه کرده‌اند، به این بخش که در مرکز روانپزشکی رازی (امین آباد) واقع شده است، مراجعه کرده و از خدمات مربوط به تزریق رمدسیویر و انجام آزمایش‌های مربوط به آن استفاده کنند.

به گفته وی، این مرکز موقت تزریق رمدسیویر که تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و تحت نظارت وزارت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کند، هر روز حتی روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی افزود: این مرکز تزریق داروی رمدسیویر، روزانه از توان تخصصی پزشکان متخصص عفونی و داخلی، پزشک عمومی، پرستار، بهیار و دیگر کادردرمان لازم در این بخش، بهره مند می‌شود.

خراسانی در جریان بازدید و نظارت بر چگونگی راه اندازی این بخش و توجه به گزارش رئیس و مدیر بیمارستان روانپزشکی رازی در این خصوص، از حوزه ریاست، مدیریت و کارکنان زحمتکش مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی که بصورت جهادی و سریع، در جهت راه اندازی این بخش تلاش کردند، تشکر کرد.

وی در جریان این بازدید، پیشنهادهایی را در جهت تقویت و خدمات دهی بهتر و سریع‌تر این بخش، ارائه داد.

مرکز آموزشی-درمانی روانپزشکی رازی، در منطقه امین آباد شهر ری واقع شده است، و تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی که از جمله دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، فعالیت می‌کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.