مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آغاز به کار بخش سرپایی تزریق رمدسیویر در مرکز روانپزشکی رازی

معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: بخش سرپایی تزریق داروی “رمدسیویر” در مرکز روانپزشکی رازی، از اول شهریور ۱۴۰۰ آماده پذیرش بیماران کرونایی است.

بیژن خراسانی افزود: این مرکز سرپایی با ۵۰ تخت، جدای از بخش‌های بستری مربوط به بیمارستان روانپزشکی رازی واقع شده است تا برای کمک به حجم مراجعات بیمارستان فیروزآبادی، سهولت و تسریع در کار تزریق دارو برای بیماران نیازمند ساکن در مناطق امین آباد و شهر ری، ارائه خدمت کند.

وی تصریح کرد: این مرکز سرپایی، روزانه ظرفیت خدمات دهی به بیش از صد بیمار کرونایی ارجاعی از بیمارستان فیروزآبادی برای تزریق داروی “رمدسیویر” و انجام آزمایش‌های مربوط به این دارو را دارد.

خراسانی افزود: بیماران کرونایی که با تجویز پزشک نیاز به تزریق داروی “رمدسیویر” داشته باشند، می‌توانند با معرفی نامه بیمارستان فیروزآبادی و داروی رمدسیویر که تهیه کرده‌اند، به این بخش که در مرکز روانپزشکی رازی (امین آباد) واقع شده است، مراجعه کرده و از خدمات مربوط به تزریق رمدسیویر و انجام آزمایش‌های مربوط به آن استفاده کنند.

به گفته وی، این مرکز موقت تزریق رمدسیویر که تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و تحت نظارت وزارت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کند، هر روز حتی روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی افزود: این مرکز تزریق داروی رمدسیویر، روزانه از توان تخصصی پزشکان متخصص عفونی و داخلی، پزشک عمومی، پرستار، بهیار و دیگر کادردرمان لازم در این بخش، بهره مند می‌شود.

خراسانی در جریان بازدید و نظارت بر چگونگی راه اندازی این بخش و توجه به گزارش رئیس و مدیر بیمارستان روانپزشکی رازی در این خصوص، از حوزه ریاست، مدیریت و کارکنان زحمتکش مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی که بصورت جهادی و سریع، در جهت راه اندازی این بخش تلاش کردند، تشکر کرد.

وی در جریان این بازدید، پیشنهادهایی را در جهت تقویت و خدمات دهی بهتر و سریع‌تر این بخش، ارائه داد.

مرکز آموزشی-درمانی روانپزشکی رازی، در منطقه امین آباد شهر ری واقع شده است، و تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی که از جمله دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، فعالیت می‌کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه