مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پلیس قلابی که از افاغنه اخاذی می‌کرددستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی خود به عنوان مامور از اتباع افاغنه اخاذی می کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده شهرستان ری از دستگیری فردی که خود را مامور معرفی از اتباع افاغنه اخاذی می کرد، خبر داد و گفت: اواخر هفته گذشته ماموران این فرماندهی مطلع شدند فردی خود را به اتباع افاغنه مامور معرفی می کند و ضمن درخواست مدارک اقامت، در صورت مشاهده تخلفی از سوی آنها، با ترفند مساعدت برای عدم ارائه گزارش، مبالغی را اخاذی می کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران ما دست به کار شده و در تحقیقات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیارمقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم اخذ شد.

فرمانده شهرستان ری تصریح کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با تلاش های شبانه روزی محل تردد وی را شناسایی و موفق شدند روز گذشته در حالی که متهم قصد داشت از یک اتباع افاغنه مبالغی را جهت چشم پوشی اخذ کند دستگیر و به مقر این فرماندهی انتقال داده شد.

سرهنگ جیلیان با بیان اینکه در بررسی های پلیس مشخص شد که متهم سابقه دار بود و پیش تر با همین عنوان مجرمانه توسط ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه دستگیر شده است افزود: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه