مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار: نحوه توزیع اعتبارات با اهداف سندتوسعه شهرستان ری مغایرت دارد

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نحوه توزیع اعتبارات با تحقق اهداف سند توسعه این شهرستان که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شده، مغایرت دارد.

حسین توکلی کجانی روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ری افزود: تحقق اهداف سند توسعه شهرستان ری منوط به تخصیص اعتبارات لازم است و باید با توجه به اینکه ری ظرفیت های فراوانی در حوزه سرزمینی داشته و همواره در کنار چالش های موجود، بار عمده مسائل و موضوعات پایتخت را به دوش می کشد، در توزیع اعتبارات به این شهرستان نگاه ویژه ای صورت گیرد.

وی اظهار داشت: در حوزه برنامه ریزی و بودجه سال ۱۴۰۰ تغییرات اساسی صورت گرفته که در این خصوص ضرورت دارد دستگاه های اجرایی شهرستان ری ضمن آشنایی با قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و آیین نامه ها، با دلسوزی و پیگیری جدی به گونه ای عمل کنند که اعتبارات لازم استانی را جذب کنند.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با تقویت زیرساخت های بهداشت، درمان، آب آشامیدنی، کشاورزی و راه که از اولویت های کمیته برنامه ریزی در سال جاری است، شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهرستان ری باشیم.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین بودجه، اعتبارات ارزش افزوده نقاط جمعیتی شهرستان ری که جزو مناطق شهری، روستایی و فاقد دهیاری محسوب نمی‌شوند از سرجمع اعتبارات ارزش افزوده استان کسر می گردد و به شهرستان کمک می شود که می توان از این ظرفیت برای تقویت زیرساخت های درمانی، معابر شهری و راه های روستایی، میراث فرهنگی و منابع طبیعی و آبخیزداری که از مولفه های توسعه شهرستان ری می باشد، استفاده کرد.
توکلی یادآور شد: اداره تعاون روستایی استان تهران با همکاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری موضوع احداث مجموعه انبارهای امین آباد بخش مرکزی را پیگیری و نسبت به جذب اعتبارات لازم در این خصوص اقدام کند.

شهرستان ری با پنج بخش و ۶ شهر و یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه