مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اصناف متخلف ری ٢ میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال جریمه شدند

رییس اتاق اصناف شهرستان ری از بازرسی ٢ هزار و ٣٠٠ واحد صنفی این شهرستان در تیر ماه امسال خبر داد و گفت: اصناف متخلف این شهرستان ٢ میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال جریمه شدند.

لطف الله ستاره اظهار داشت: این میزان جریمه از ۱۹۵ واحد صنفی متخلف به دلیل گران فروشی، کم فروشی و سایر جرایم صادر شده است.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف روزانه ۱۰ تیم بازرسی را در ۲ نوبت روانه بازار می کند، خاطرنشان کرد: اصناف شهرستان ری در تیرماه سال جاری یکهزار تذکر شفاهی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی دریافت کرده اند.

ستاره اضافه کرد: همچنین به ‌دلیل شیوع کرونای دلتا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۵ واحد صنفی نیز طی یک ماه گذشته جریمه نقدی شده اند.

این مسئول با اشاره به گشت های مشترک بازرسان اداره اصناف با تعزیرات، اماکن، دامپزشکی و فرمانداری، ابراز کرد: ۲۳ مورد کشت مشترک نیز در تیرماه سال ۱۴۰۰ بازرسان اتاق اصناف با سایر نهادها داشته اند.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.