مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سردار رحیمی: ۱۹۹ متهم در دومین طرح رعد شهرستان ری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۹۹ سارق، زورگیر، مالخر ، سارقان به عنف، خرده فروش مواد مخدر و برهم زنندگان نظم عمومی در دومین طرح رعد شهرستان ری دستگیر و هفت باند سرقت متلاشی شدند.

سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در ارائه گزارش دومین طرح “رعد” فرماندهی انتظامی شهرستان ری در کهریزک، اظهار داشت: طرح رعد یک طرح عملیاتی‌ است که به خوبی جا افتاده و کلانتری‌های ما در کشف جرم و دستگیری متهمان از تبحر خاصی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: در این چارچوب پیچیده‌ترین جرائم توسط کارشناسان پلیس کشف می‌شود و مهمترین مساله برای ما حضور گسترده پلیس و دستگیری سارقان حین سرقت است که اتفاق می‌افتد.

رحیمی خاطر نشان کرد: در این مرحله از طرح رعد ۱۱۰ سرقت نیز در شهرستان ری کشف شد.

مقام ارشد انتظامی پایتخت با بیان اینکه تلاش پلیس بر بازگشت اموال مسروقه است، عنوان کرد: ۷۰ درصد اقلام کشف شده به صاحبان اصلی آن برگردانده می شود و ۳۰ درصد نیز به دلیل پیدا نشدن صاحب کالا و یا فروش توسط سارق به صاحب اصلی برگردانده نمی شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه از برخورد قاطع فرماندهی انتظامی شهرستان ری با خرده فروشان مواد مخدر این مرحله از طرح رعد خبر داد و گفت: ۷۱ خرده فروش مواد مخدر طی یک هفته گذشته از سطح شهرستان ری دستگیر و ۲۰۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

رحیمی اضافه کرد: با تلاش پلیس های تخصصی و کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان ری پنج قبضه سلاح گرم، ۱۶ قبضه سلاح سرد از مجرمان کشف و ضبط شد.

رییس پلیس فاتب در ادامه از برخورد قاطع پلیس امنیت اقتصادی با کالاهای قاچاق، احتکار و اختفاء خبر داد و افزود: همکاران ما در پلیس اقتصادی شهرستان ری موفق به کشف هشت هزار قلم انواع کالای قاچاق از انبارهای جنوب تهران شدند.

وی یادآور شد: همچنین هشت نفر از اراذل و اوباشی که مزاحم نوامیس مردم می شدند نیز در دومین طرح فرماندهی انتظامی شهرستان ری دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه ایجاد فرماندهی انتظامی در شهرستان ری موجب کاهش محسوس جرایم شده است، بیان داشت: از زمان تشکیل فرماندهی انتظامی ۱۲ و نیم درصد کاهش وقوع جرم در جنوب تهران ثبت شده است و همچنین ایجاد پلیس های تخصصی در این شهرستان موجب افزایش ۴۰ درصدی کشف جرایم مختلف نیز شده است.

 شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، ایجاد فرماندهی انتظامی یکی از درخواست های همیشگی مردم این شهرستان از مسئولان بود که به تازگی این امر مهم محقق شده است.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه