مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تشکیل فرماندهی انتظامی شهرستان ری موجب تقویت امنیت جنوب تهران شده‌است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه شکل گیری فرماندهی انتظامی شهرستان ری موجب تقویت پلیس و امنیت جنوب تهران شده است، گفت: تشکیل این فرماندهی یکی از اهداف اصلی پلیس پایتخت در چند سال اخیر بود.

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نخشتین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: شکل گیری فرماندهی انتظامی شهرستان ری علاوه بر تقویت امنیت جنوب تهران موجب افزایش ضریب امنیت قلب کلان شهر تهران نیز شده است.

وی با اشاره استقرار تدریجی پلیس های تخصصی در سطح ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، خاطرنشان کرد: پلیس به تمامی مجرمان تذکر جدی می دهد که حاشیه امنی برای آنها باقی نمانده است و پلیس با تمام توان در جنوب تهران با مجرمان و متخلفانی که مخل امنت مردم هستند برخورد می کند.

رحیمی به نخستین مرحله طرح رعد در شهرستان ری پس از اختصاص فرماندهی انتظامی اشاره کرد و افزود: این تازه اول کار است و به زودی شاهد افزایش کشفیات و برخورد با جرایم مختلف خواهیم بود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح رعد با توجه به اینکه این فرماندهی اخیرأ شکل گرفته کار ارزشمندی است و در نتیجه اجرای نخستین مرحله کشفیات و دستگیری‌های قابل توجهی صورت گرفت و تحویل مراجع ذیربط شد.

رحیمی کشف ۷۵ هزار قلم داروی غیرمجاز، نایات و تاریخ گذشته را که در فضای مجازی به فروش می رسید را یکی دیگر از اقدامات ستاد فرماندهی شهرستان ری عنوان کرد و افزود: استقرار پلیس های تخصصی مانند فتا کمک شایانی به دستگیری اینگونه جرایم در جنوب تهران می کند.

وی تاکید کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان ری باعث قدرتمند کردن پلیس در این نقطه و استقرار پلیس‌های تخصصی می‌شود که امیدواریم با این وجود طرح‌های عملیاتی نیز با جدیت و مستمر اجرایی شود.

نمایشگاه طرح رعد پلیس امروز (سه شنبه) با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری و جمعی از مسئولان در کلانتری باقرشهر برگزار شد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.