مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سه طرح نیمه تمام ورزشی در ری نیازمند اعتبار است/تیم راگا سالن مناسب برای تمرین ندارد

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری با اشاره به سه طرح ورزشی نیمه تمام در قلعه نو، حسن آباد فشافویه و قیامدشت گفت: باتوجه به اتمام عمر دولت طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰درصد، تامین اعتبار شده‌اند تا به بهره برداری برسند اما برای طرح های ورزشی با پیشرفت ۳۰ درصد اعتباری در نظر گرفته نشده است.

حسین یوسف زاده رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: سرانه ورزشی شهرستان ری به ازای هر فرد ۵۳صدم مترمربع است که این میزان به ازای هر فرد باید به یک متر مربع افزایش پیدا کند همچنین سرانه ورزشی در بخش های مختلف شهرستان متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه سه طرح نیمه تمام ورزشی در شهرستان ری نیازمند اعتبار لازم است گفت: سه طرح نیمه تمام ورزشی در قلعه نو، حسن آبادفشافویه و قیامدشت است و باتوجه به اتمام عمر دولت طرح های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰درصد را تامین اعتبار کرده تا به بهره برداری برسد اما طرح های ورزشی که با پیشرفت ۳۰درصدی روبرو هستند اعتباری در نظر گرفته نشده و نیازمند کمک فرمانداری بوده همچنین می توان با واگذاری  به بخش خصوصی از طریق ماده ۴۸ این طرح ها را تکمیل کرد.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری ادامه داد: مجموعه ورزشی قیامدشت براساس جلسه با شورا و شهرداری، به شهرداری این شهر واگذار شده و نیازمند اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی برای تکمیل فاز نخست این مجموعه است که شهرداری می تواند از طریق فروش اموال شهرداری این مجموعه را تکمیل کند.

فعالیت تیم راگا شهرری موجب تقویت فوتسال در بخش پایه می‌شود

یوسف زاده با اشاره به کمبودهای تیم راگا در بخش فوتسال گفت: امتیاز این تیم برای شهرستان خریداری شده است و این افتخاری برای این شهرستان است و باید حمایت لازم از سوی مسؤولان و فرمانداری انجام شود زیرا در اولین سال حضور در لیگ برتر فوتسال در لیگ ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه سال گذشته سالن حرم عبدالعظیم جهت میزبانی و تمرین به این تیم اختصاص داده می‌شد که در سال جاری تا کنون از تحویل زمین خودداری کردند، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری و مکاتبه با تولیت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در پی حل این مشکل هستیم.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری با بیان اینکه اداره ورزش زیر ساخت و زمین استاندارد لازم جهت برگزاری مسابقات در شهرستان را دارا نیست بیان کرد: طی فصل گذشته یک ماه سالن طالقانی را برای تمرین این تیم اختصاص دادیم و اداره ورزش به دلیل نداشتن سالن مورد استاندارد فدراسیون سالن حرم حضرت عبدالعظیم(ع) را مدنظر دارد.

یوسف زاده تصریح کرد: درصورت مناسب بودن شرایط تیم راگا ورزش فوتبال و فوتسال در بخش پایه تقویت می‌شود همچنین وجود این تیم کمک به بهبود زیرساخت‌های ورزشی شهرستان می‌شود و تبلیغات رسانه باعث مطرح شدن نام ری می شود که امری تاثیرگذار است.

وی در پایان با اشاره به حضور افرادی مانند محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال در کنار این تیم که باعث استفاده از ظرفیت و تجارب این افراد می شود ابراز داشت: وجود این افراد در تیم راگا باعث پیشرفت تیم می‌شود و هدف گذاری این تیم در سال اول ماندن در لیگ برتر فوتسال است و در سال آینده با برنامه ریزی وچشم انداز و حمایت مسؤولان سعی در کسب رتبه‌های برتر داریم و می توان در این راه از تجارب فرزندان ری مانند محمد کشاورز استفاده کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.