مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری زوج توزیع کننده حشیش در شهر ری با 57کیلوگرم حشیش

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زوج توزیع کننده موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب مشخص شد یک زوج جوان اقدام به توزیع و خرده فروشی حشیش در منطقه شهر ری می‌کنند.

وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مخفیگاه و محل فعالیت آنان را در یک خانه مسکونی در یکی از محلات شهرستان ری شناسایی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پالایش اطلاعات به دست آمده روز گذشته متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل ۵۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

سرهنگ حسنوند با اعلام بررسی پرونده دیگری گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سرکردگان سابقه دار قاچاق مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی افزود: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمد‌های متهم، مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی کشور، مقادیری مواد مخدر را از مبدا استان‌های جنوبی تهیه و قصد دارد با یک دستگاه خودرو سواری به شهر تهران منتقل کند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه آزادگان اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.

وی افزود: مراقبت‌های ویژه ادامه تا اینکه شب گذشته خودروی متهم در تقاطع اتوبان آزادگان و شهید کاظمی مشاهده و بلافاصله متوقف شد.
این مقام پلیسی گفت: با توقف خودرو، متهم دستگیر شد و بلافاصله خودرو وی مورد بازرسی قرار گرفت که با هوشیاری و تلاش ماموران در نهایت پس از ۲ ساعت جستجو ۱۲۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان کرد: متهم یاد شده پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.