مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جمع‌آوری ۴۲۵ تبعه افغانستانی غیرمجاز در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به ممنوعیت سکونت اتباع خارجی غیرمجاز گفت: طی عملیات ۳ ساعته، ۴۲۵ تبعه افغانستانی غیرمجاز در سطح شهرستان ری جمع‌آوری و به اردوگاه عسگرآباد تحویل شدند.

دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری  با اشاره به جمع آوری اتباع غیرمجاز در گام نخست تشکیل فرماندهی انتظامی اظهار کرد: اتباع غیرمجاز میهمانانی ناخوانده هستند که باید بدون اغماض ساماندهی و مهاجرین غیرمجاز و مشکل‌ساز آنان طرد شوند.

وی با تاکید بر اینکه اتباع جمع آوری شده به اردوگاه عسگرآباد تحویل می‌شوند گفت: بر اساس مصوبات شورای تأمین شهرستان ری و بروز مشکلاتی از حضور اتباع غیرمجاز در سطح شهر عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان ری در عملیاتی ۳ ساعته اقدام به جمع‌آوری ۴۲۵ تبعه افغانستانی غیرمجاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: شهرستان ری به دلیل همجواری با پایتخت و هزینه‌های کمتر روزانه و وجود شهرک‌های صنعتی، محل تجمع اتباع خارجی به‌ویژه اتباع غیرمجاز است که ساماندهی آن نیازمند هماهنگی دستگاه‌های متولی است.

جلیلیان با اشاره به اینکه برخی اتباع غیرمجاز دارای مدل مو و لباس نامتعارف هستند که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات شورای تأمین شهرستان ری در زمینه ممنوعیت سکونت اتباع خارجی غیرمجاز، جمع‌آوری و طرد این افراد باید از این‌ پس سرلوحه اقدامات نهادهای ذی‌ربط قرار گرفته و با جدیت تمام دنبال شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه