مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیگیری حق دستفروش مضروب شهر ری جواب داد

شهردار تهران در پاسخ به تذکر مجید فراهانی مبنی بر ضرب و شتم دستفروش محدوده منطقه ۲۰ از برخورد با عوامل و پیمانکار خبر داد و بر لزوم خویشتنداری ماموران شهرداری تاکید کرد.

پیروز حناچی، شهردار تهران در پاسخ به تذکر مجید فراهانی مبنی بر ضرب و شتم دست فروش محدوده منطقه ۲۰ از برخورد با عوامل و پیمانکار خبر داد و بر لزوم خویشتنداری مأموران شهرداری تاکید کرد.

حناچی در این نامه با اشاره به نامه جناب آقای مجید فراهانی عضو و ناظر رئیس شورا در امور محاسبات و پایش عملکرد شورای اسلامی شهر تهران با موضوع رسیدگی به تخلفات مأموران معبربان در ضرب و شتم دست فروش محدوده منطقه ۲۰ عنوان کرد که کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات عوامل اجرایی پیمانکار در شرکت شهربان و حریم بان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ تشکیل و طبق تصمیمات متخذه از سوی اعضای کمیته مصوب شد و نسبت به قطع همکاری با عوامل اقدام شد.

او در ادامه این نامه نوشت: به دستور دادستان محترم شهر ری حکم برخورد با عوامل اجرایی پیمانکار صادر شده است. بر اساس تصمیمات شورای تحول شهرداری منطقه ۲۰ مصوب شد برخی از مسئولین این منطقه جهت رسیدگی به موضوع به اداره کل هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی و یک نفر از سمت خود عزل شود.

حناچی ادامه داد: برخوردهای قانونی لازم هم با پیمانکار مربوطه از سوی شرکت شهربان و حریم بان صورت پذیرفت. اقدامات پیشگیرانه و صیانتی از جمله آموزش در دستور کار است و طی بخشنامه‌ای از سوی شرکت شهربان و حریم بان به شهرداران محترم مناطق ۲۲ گانه تاکید و ابلاغ شد مأموریت‌های حوزه انضباط شهری (شهر: حریم و معبر» در حوزه شهرسازی، خدمات شهری و نواحی منطقه با رعایت اصول خویشتنداری و پرهیز از تنش و درگیری و اعمال تحریک برانگیز صورت پذیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.