مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
اکران فیلم قاتلین عزرائیل در دومین جشنواره فیلم کوتاه آسمان

اکران فیلم «قاتلین عزرائیل» در دومین جشنواره فیلم کوتاه آسمان

فیلم داستانی «قاتلین عزرائیل» برای اولین بار پس از تولید در بخش کرونا فیلم دومین جشنواره فیلم کوتاه آسمان، قضاوت و اکران خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان ری، قاتلین عزرائیل به نویسندگی و کارگردانی جواد مزد آبادی از کارگردانان شهیر شهر ری است که در کارنامه خود چند اثر سینمایی از جمله «طاووس های بی پر» و «ورود زنده ها ممنوع» و سریال های «سروده خاک»، «چهار چرخ» و «۲۳گرم» دارد.

جواد مزدآبادی نویسنده و کارگردان فیلم داستانی «قاتلین عزرائیل» گفت: پخش جهانی این فیلم داستانی با ارسال آن به سه جشنواره ازمیر ترکیه، بوسان کره جنوبی و ساندنس آمریکا آغاز شد.

جواد مزدآبادی در این فیلم با نگاهی خلاقانه و نو به سراغ بیماری کرونا رفته و قصه ای را از دریچه دینی با نگاه لطیف هنری بیان کرده است که نه تنها هر مخاطبی را برای دیدن آن وسوسه می کند بلکه شانس و اقبال خود را یک بار دیگر برای کسب موفقیت های جهانی افزایش داده است.

عوامل فیلم کوتاه « قاتلین عزرائیل» بدین شرح است: نویسنده و کارگردان، جواد مزدآبادی، بازیگران حسین پورخلیلی، شادمهر محمدی، هدیه عبدیان، الهام بهرام، رضا شاهی، احمد زارعی و با حضور بابک والی، تدوین و تصحیح رنگ: وحید بیطرفان، دستیار کارگردان: احمد خان محمد زاده، منشی صحنه : سینا مزدآبادی، مدیر فیلم برداری: محمد رضا میر پویا، دستیاران فیلم بردار: علی رضوانی، مهرداد مرادمند، حسین عابدین زاده، مدیر تولید و تدارکات: احمد جوریان، مدیر صدابرداری : محمد جواد یمقی، دستیار صدابردار: پیام خان محمدی، صداگذاری: مهتاب سلیمانی، طراح صحنه و لباس: احمد زارعی، طراح و اجرای گریم: نسرین نصیری زاده، عکاس : مهیار شیرازی، تهیه کنندگان: جواد مزدآبادی و حسین پورخلیلی

دومین جشنواره فیلم کوتاه «آسمان» به همت شهرداری و شواری اسلامی باقرشهر و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سازمان بسیج هنرمندان استان تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه