مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

6 هزار و 468 پرونده در حوزه قضائی شهرری رسیدگی و مختومه شده است

معـاون قضائـی رئیـسکل دادگسـتری اسـتان تهـران و رئیـس دادگسـتری شهرسـتان ری از رسـیدگی بـه حـدود 100هـزار پرونـده و کاهـش تعـداد موجودیهـای پروندههـای قضائـی در شهرسـتان ری خبـر داد.

رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری در نشست خبری به‌مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر بهشتی معمار کبیر دستگاه قضایی اظهار داشت: در حوزه قضایی شهرستان ری میزان پرونده‌های وارده در یک سال گذشته 94 هزار و 712 فقره بوده است که در برخی موارد امکان رسیدگی در چندین حوزه برای یک پرونده واحد وجود دارد.

وی افزود: پرونده‌های خروجی که مختومه شده یا رأی مربوطه صادر شده 96 هزار و 468 فقره است که این میزان از فعالیت، از برخی استان‌های کشور نیز بیشتر است.

رئیس دادگستری شهرستان ری در ادامه گفت: موجودی اول سال در حوزه قضائی 28 هزار فقره پرونده بوده که در پایان سال به 26 هزار پرونده رسیده و در حدود 2 هزار فقره پرونده از موجودی‌ها کسر شده است که در مقایسه با سال 98 افزایش داشته است.

جلالی ادامه داد: در سال گذشته 200 هزار نفر به دادگستری شهرستان ری مراجعه داشتند که تعداد قابل‌توجهی است و با توجه به تمهیدات اندیشیده‌شده و رویکرد عوامل حوزه قضائی پاسخگویی خوبی را شاهد بودیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.