مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اظهارات دادستان‌کل‌کشور در حاشیه بازدید از دادسرا و اداره ثبت شهرری

دادستان کل کشور گفت: متأسفانه نرخ طلاق در کشور ما عدد قابل توجهی است و این عدد در شأن یک جامعه اسلامی نیست.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از دادسرا و اداره ثبت اسناد شهر ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه نرخ طلاق در کشور ما عدد قابل توجهی است و این عدد در شأن یک جامعه اسلامی نیست باید در دستگاه قضائی تلاش کنیم تا این موضوع را به حداقل برسانیم.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ما در مجموعه‌های قوه قضائیه وقت گذاشتن‌های بسیار و به اصطلاح اطاله وقت است که این امر با ارتباطات الکترونیک به حداقل می‌رسد ما با استفاده از گسترش سامانه‌های الکترونیکی می‌توانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

منتظری گفت: کلانتری‌ها موظف هستند شکایات مردم را تحویل بگیرند و به هیچ وجه اجازه ندارند از گرفتن شکایت مردم سر باز زنند و بگویند باید بروید دستور قضائی بگیرید.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون مردم می‌توانند در دادسرا، کلانتری‌ها و دفاتر قضائی ثبت شکایت کنند و هر سه بخش مکلفند که شکایت را تحویل بگیرند.

منتظری گفت: خواهشمندیم اختلافات کوچک را به دادسراها انتقال ندهید و موضوع را در همان کلانتری و شوراهای حل اختلاف حل و فصل کنید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه