مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نیروی انسانی دادگستری شهرستان ری نصف استاندارد کشور است

معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به مشکلات زیرساختی و نیروی انسانی داد گستری شهرستان ری، گفت: هم اکنون تعداد نیروهای انسانی دادگستری این شهرستان نصف استانداردهای کشور است.

حجت الاسلام هادی صادقی روز شنبه در حاشیه بازدید از زندان تهران بزرگ و دادگستری شهرستان ری ، اظهار داشت: دستگاه قضایی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم باید نیروی انسانی و محیط کار مناسب داشته باشد.

وی به جمعیت یک میلیون نفری شهرستان ری و مشکلات پیرامونی کلان شهر تهران از جمله حاشیه نشینی و استقرار زندان بزرگ تهران در بخش فشافویه ری اشاره کرد و افزود: کارکنان دستگاه قضایی این شهرستان بار کاری سنگینی را تحمل می کنند باید با ارتقاء فضای اداری و افزایش نیروی انسانی تا حد ممکن از این مشکلات بکاهیم.

صادقی ادامه داد: امیدواریم رییس جدید دستگاه قضایی کشور نگاه ویژه به وضعیت شهرستان ری داشته باشد تا شاهد توسعه زیرساخت های دستگاه قضایی شهرستان باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون مراکز دادگستری شهرستان ری دارای عقب افتادگی های چندین ساله زیادی در حوزه زندان، دادگستری و شورای حل اختلاف است، ابراز کرد: کمبود فضای اداری مشکل دیگر دستگاه قضایی این شهرستان است باید رسیدگی شود.

صادقی یادآور شد: فضاهای اداری دستگاه قضایی شهرستان ری در حالت عادی برای مراجعه کنندگان و کارکنان آن دارای تگناهای زیادی است که هم اکنون در شرایط کرونایی این مشکلات ۲ برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه قوه قضاییه به دنبال ساخت ساختمان دادسرا و شورای حل اختلاف برای شهرستان ری است، افزود: آسایش مردم در مراجعه به دستگاه قضایی یکی از اولویت های اصلی قوه قضاییه است.

صادقی در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات زندان بزرگ تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در کنار مسیر دسترسی دشوار به این زندان در داخل آن نیز هنوز محوطه ساز مناسب نشده است و راه های داخلی آن نیز آسفالت نشده است.

این مسئول تاکید کرد: فرمانداری شهرستان ری و شهرداری های اطراف زندان بزرگ تهران باید کمک های لازم را برای ایجاد تاکسی خطی برای این زندان انجام دهند.

صادقی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه در دوران مدیریتی جدید وضعیت زندانیان روز به روز از لحاظ رسیدگی بهتر شده است، افزود: سازمان زندان ها به رغم تمام کاستی ها توجه ویژه به خدمات دهی به زندانیان داشته است.

 حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه امروز(شنبه) به مناسبت هفته قوه قضاییه به شهرستان ری سفر کرد و از ۲ کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد، زندان بزرگ تهران و دستگاه قضایی شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت.
همچنین امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه سامانه دادرسی الکترونیک در شورای حل اختلاف شهرستان ری با حضور حسین توکلی کجانی فرمانداری ویژه شهرستان ری معاون فرهنگی قوه قضاییه روزنمایی شد.
منبع خبرگزاری ایرنا
از طريق دفتر شهرری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه