مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانش‌آموزان دختر کم توان ذهنی در شهرری

جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی آموزشگاه استثنایی اقدس موفقیان ناحیه 2 شهر ری برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،  جشن فارغ¬التحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم  آموزشگاه استثنایی اقدس موفقیان  با حضور رئیس و معاون  آموزش و پرورش  استثنایی شهرستانهای استان تهران ، کادر آموزشگاه اقدس موفقیان  و اولیاء دانش آموزان در حیاط آموزشگاه برگزار شد.

عبدالرضا دژن رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به وضعیت این گروه از دانش‌آموزان در مقایسه با دانش‌آموزان عادی تصریح کرد: رسیدن به این مرحله با همت و پشتکار فراوان دانش آموزان و زحمات معلمان و همچنین برنامه ریزی دقیق و نظارت و اجرای کار‌شناسان اداره آموزش و پرورش میسر شده است.

وی گفت: در آینده نیز با حمایت نهاد‌های مسئول همچون بهزیستی و کمیته امداد، امیدواریم دانش‌آموزان استثنایی دغدغه شغلی نداشته و پله‌های رشد و شکوفایی را طی کنند.

دژن هدف از برگزاری این جشن را «ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تحصیلی»، «تقویت روحی دانش‌آموزان» و «تجدید خاطره‌ای خوش از مقطع گذرانده شده» عنوان کرد.

در پایان این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از قبیل اجرای سرود، نمایش، دکلمه و دل نوشته همراه بود، لوح فارغ التحصیلی و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد و با گرفتن عکس یادگاری روز خاطره انگیزی را رقم زدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه