مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

صحت انتخابات شوراهای شهرستان ری پس از طی مراحل قانونی اعلام می‌شود

فرماندار ری ؛

فرماندار ری گفت: صحت انتخابات شوراها در شهرها و روستاهای شهرستان ری پس از طی مراحل قانونی اعلام می‌شود.

حسین توکلی کجانی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان ری در عرصه انتخابات اظهار داشت: تحقق مشارکت پرشور مردم در انتخابات علی رغم همه توطئه‌ها، جوسازی‌ها و شرایط بیماری کرونا نشان داد ملت غیور ایران برای سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند و این‌بار نیز با تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با وحدت و انسجام حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی با اشاره به وقوع تخلفاتی درجذب آراء توسط برخی کاندیدا افزود: آگهی نتایج شمارش آراء نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامى در شهرستان ری بر اساس صورت جلسات شعبات اخذ رأی منتشر شده و صحت انتخابات در شهرها و روستاها پس از طی مراحل قانونی اعلام خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: نامزدهایی که به نتایج شمارش آراء اعتراض دارند می‌بایست طبق قانون شکایت کرده و مستندات خود را رسماً به فرمانداری تحویل دهند تا در هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ری مورد رسیدگی قرار گیرد.

توکلی تصریح کرد: رعایت قانون و احقاق حق نامزدهای انتخابات در شهرستان ری به‌عنوان اولویت قرار دارد که ضمن پیگیری گزارشات دستگاه‌های نظارتی و شکایات مربوطه، با ارائه مستندات مُتقن تصمیمات لازم در هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ری اتخاذ خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه