مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تجلیل از اداره فرهنگ و ارشاد ری در حوزه پدافند غیرعامل

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برای اقدامات فرهنگی در حوزه پدافند غیر عامل تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در جلسه شورای فرعی پدافند غیرعامل شهرستان ری که با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، علی رضوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران، احسان بهرامی نژاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری، بخشداران، شهرداران و سایر مسئولین در محل فرمانداری ری برگزار شد، از «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به پاس انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در حوزه پدافند غیر عامل تجلیل شد.

برگزاری جلسات منظم کمیته فرعی پدافند غیر عامل، تولید محتوای فرهنگی و هنری با موضوعات مهم شهرستان و انتشار در رسانه ها، استفاده از ظرفیت چهره های فرهنگی و هنری برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، انجام پژوهش های کاربردی با موضوع اولویت های مهم شهرستان ری به همراه ده ها برنامه دیگر برای پیشگیری از آسیب ها و تقویت توانمندیها، از جمله اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به شمار می رود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه