مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع۵ هزار بطری روغن خوراکی احتکاری در ری به قیمت مصوب

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف ۵ هزار بطری روغن خوراکی از انبارهای غیر رسمی در سطح شهرستان ری به دلیل احتکار و توزیع با قیمت مصوب دولتی خبر داد.

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به کشف روغن احتکاری در ری، شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسان دستگاه‌های نظارتی شهرستان ری در جریان بازرسی از انبارها ‌و مراکز عرضه و نگهداری کالاها در ری موفق شدند ۵ هزار عدد بطری انواع روغن خوراکی با حجم‌های مختلف که به قصد احتکار و گران‌فروشی در انبارهای فاقد مجوز و غیررسمی انبارشده بود را شناسایی کنند.

وی گفت: محتکران اقلام را به قصد افزایش قیمت خریداری و نگه‌داری می‌کردند تا در کمبود و نیاز بازار با افزایش چندین برابری قیمت‌ها اقدام به توزیع کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: روغن‌های کشف شده به منظور تأمین نیاز بازار با هماهنگی‌های انجام گرفته با رعایت انصاف و عدالت در شهرهای دورافتاده، روستاها و بخش مرکزی ری به قیمت دولتی توزیع شد.

ستاره تصریح کرد: روغن‌های اکتشافی با هماهنگی اتحادیه مربوطه و بخشداران متقاضی برای توزیع با قیمت مصوب به واحد‌های مجاز در شهرستان ری ارائه شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: کنترل قیمت در بازار عرضه اقلام اساسی خانوارها در شهرستان ری به‌عنوان یک اولویت است که گشت‌های نظارتی در راستای تحقق این امر کار بازرسی دقیق و اثرگذار را بر عهده دارند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه