مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۲ هزار حلقه لاستیک خودرو احتکاری در شهرری

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف و ضبط ۲ هزار و۴۴۰ حلقه انواع لاستیک خودرو سبک و سنگین به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال در شهرری خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به شناسایی انبار لاستیک خودرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲ هزار و۴۴۰ حلقه انواع لاستیک خودرو سبک و سنگین در بازرسی‌های مشترک، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره اطلاعات سپاه جنوب تهران کشف شده است.

وی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در گشت مشترک با اداره اطلاعات سپاه جنوب تهران حین بازرسی از انباری در شهرری این میزان لاستیک احتکاری را به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: در این رابطه پرونده برای فرد محتکر تشکیل و برای پیگیری قضایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد و فرد محتکر ۱۷ میلیارد و ۴۹۴میلیون ریال جریمه شد.

وی تصریح کرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه