مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قاچاقچی پارچه و تلویزیون در شهرری بیش از ۱۲ میلیاردریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۱۲ میلیارد و ۹۳۶ میلیون و ۷۹۷ هزار ریال جریمه برای قاچاقچی تلویزیون و پارچه در شهرستان ری صادر شد.

احمد جعفری نسب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: کالاهای فوق در گشت مشترک بازرسان اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران و پلیس امنیت اقتصادی فاتب تهران از یک انبار در شهرری کشف شده بود که پس از بررسی های لازم جریمه آن صادر شد.

وی با بیان اینکه پارچه های و تلویزیون های به جرم قاچاق کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: جریمه این کالاهای قاچاق پس از بررسی کارشناسان اداره تعزیزات حکومتی به اندازه ارزش آنها یعنی یک برابر صادر شد.

جعفری نسب تاکید کرد: متخلفان اقتصادی در حوزه های قاچاق، اختفاء و احتکار باید بدانند که تمامی انبارهای نگهداری کالای مجاز و غیرمجاز توسط نیروهای اطلاعاتی و بازرسان ادارات تعزیرات حکومتی و صمت زیر نظر هستند و هر گونه تخلف از دید بازرسان پنهان نیست.

این مسئول ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومت ی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

وی اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است، این شهرستان به دلیل استقرار بیشترین انبارهای نگهداری کالای در آن به بارانداز کشور معروف است.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.