مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ضرورت تسریع روند احداث فضاهای آموزشی در شهرری

فرماندار ویژه ری بر ضرورت تسریع روند احداث فضاهای آموزشی در این منطقه تاکید کرد.

حسین توکلی کجانی عصر شنبه در نشست بررسی موضوعات مرتبط با نوسازی مدارس و پروژه‌های نیمه تمام مانده فضاهای آموزشی شهرستان ری اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی خیرین در احداث فضاهای آموزشی مشارکت ارزشمندی داشته و دارند و در شهرستان ری نیز با همت خیرین که همواره نگاه ویژه ای به این شهرستان دارند مدارس متعددی احداث شده که ظرفیت‌های خوبی را در حوزه آموزشی و فنی ایجاد کرده است.

توکلی کجانی گفت: در سال گذشته خشت گذاری چندین پروژه آموزشی در شهرستان ری انجام شد و در حال حاضر این پروژه‌ها در حال اجراست و بایستی با توجه به ضرورت و نیاز به فضاهای آموزشی در روند اجرا تسریع شود و در سال جاری به بهره برداری برسد.

معاون استاندار تهران بیان داشت: پروژه‌های آموزشی در حال اجرای شهرستان ری با ظرفیت بیش از ۱۳۰ کلاس با پیشرفت فیزیکی ۸۰ الی ۹۰ درصدی می‌باشند که در بخش‌های کهریزک، فشافویه، خاوران و مرکزی قرار دارند و یک پروژه آموزشی نیز توسط فرمانداری تأمین اعتبار شده و در حال احداث است که با توجه به اهمیت حوزه آموزش، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران تسریع در روند تکمیل پروژه‌ها را با همراهی دستگاه‌های اجرایی در الویت قرار دهد.

فرماندار ویژه ری عنوان داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و افزایش اجاره بها و قیمت مسکن در شهر تهران، شاهد مهاجرت به پیرامون تهران هستیم که در این خصوص نیز باید برنامه ریزی بلندمدت جهت ایمن سازی و ساخت مدارس صورت گیرد تا فضای آموزشی لازم برای فرزندان ری فراهم شود.

وی افزود: نوسازی و بازسازی مدرسه ماندگار شهید مدرس شهرری می‌تواند به عنوان قطب آموزشی، تاریخی و فرهنگی باشد و استعدادهای درخشانی را برای کشور پرورش دهد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.