مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جشنواره فیلم کوتاه «آسمان» تمدید شد

ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم کوتاه «آسمان» تا اول تیرماه سالجاری تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این جشنواره با هدف تقویت فیلمسازان جوان، ایجاد فرصت و زمینه کسب تجربه برای هنرمندان، ایجاد ترویج اخلاق و ارزش های اسلامی، تحکیم خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، پرداختن به تعلیم و تربیت اسلامی، اقتصاد سالم و ترویج فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی با موضوعات «نیک اندیشی»، «ایثار و شهادت»، «جهش تولید»، «خانواده و آسیب های اجتماعی» و «حقوق شهروندی» برگزار می شود.

جشنواره فیلم کوتاه”آسمان” در چهار بخش «مسابقه»، «ویژه»، «جنبی» و «طرح و ایده» برگزار خواهد شد و اختصاص بخش بین المللی برای اتباع و موضوعات «جهش تولید»، «ری قبله تهران و باقرشهر نگین ری»، «مکتب شهید حاج قاسم» و «کرونا فیلم» از ویژگی های بارز این دوره است.

هنرمندان می توانند فیلم های کوتاه خود را در قالب های داستانی، مستند، پویانمائی، نماهنگ، طرح و ایده (فیلمنامه) ارسال کنند.

علاقه مندان برای آگاهی از جوایز ارزنده جشنواره، ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر از محتوای فراخوان، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی AsemanFestival.ir مراجعه کنند.

دومین جشنواره فیلم کوتاه «آسمان» به همت شهرداری و شواری اسلامی باقرشهر و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سازمان بسیج هنرمندان استان تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه