مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تزریق بیش از ۳۰ هزار واکسن کرونا در شهرستان ری

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: از ابتدای واکسیناسیون بیش از ۳۰ هزار واکسن در شهرستان ری بر اساس جدول زمانی و گروه‌های سنی تزریق شده است.

علیرضا صدرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در این شهرستان اظهار داشت: مراکز واکسیناسیون در تمامی بخش‌های شهرستان و شهرهای حسن‌آباد، قیامدشت، باقرشهر، کهریزک، شهرری و بخشی از منطقه 15 شهر تهران در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در شهرری افزود: تزریق واکسن را ابتدا از 25 مرکز جامع سلامت آغاز کردیم سپس با توجه به سیاست وزارت بهداشت در راستای راه‌اندازی مراکز انبوه واکسیناسیون، 6 مرکز انبوه نیز در سطح شهرستان راه‌اندازی شده که طی سه روز آینده به 9 مرکز انبوه افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اداره بهداشت شهرستان ری در ادامه گفت: مرکز خودرویی در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برای ارائه خدمات واکسیناسیون کرونا به شهروندان آماده سازی شده است. واکسیناسیون علیه بیماری کرونا بر اساس گروه‌های سنی آغازشده و تاکنون گروه‌های سنی موردنیاز تحت پوشش قرار گرفته‌اند و بیش از 30 هزار واکسن در سطح شهرستان تزریق شده است.

صدرایی با اشاره به تزریق دوز دوم واکسن کرونا در برخی موارد تأکید کرد: در سطح شهرستان ری با توجه به گستره سرزمینی طبق جدول زمانی تعیین شده معلولین، مددجویان آسایشگاه کهریزک، بخش‌های آسیب‌پذیر زندان‌ها، اردوگاه‌ها و کادر درمان سرپایی خصوصی و دولتی واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: هر مرکز انبوه واکسیناسیون کرونا در شهرستان ری امکان تزریق روزانه یک هزار دوز واکسن را خواهد داشت که بر این اساس ازلحاظ شیوه تزریق با مشکل روبه‌رو نشویم.

رئیس اداره بهداشت شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: با بیان اینکه مهم‌ترین کار در قطعه زنجیره کرونا تزریق واکسن است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با دریافت تعداد مناسب واکسن برای شهروندان و تلاش کادر درمان در سطح شهرستان ری پوشش مطلوبی را داشته باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه