مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۳۰هزار حلقه لاستیک احتکار در شهرری کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف و ضبط ۱۳۰ هزار حلقه انواع لاستیک خودرو سبک و سنگین به ارزش یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرری خبر داد.

احمد جعفری نسب ، با اشاره به شناسایی انبار لاستیک خودرو اظهار داشت: 130 هزار حلقه انواع لاستیک خودرو سبک و سنگین در بازرسی‌های مشترک، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره اطلاعات سپاه استان تهران کشف شده است.

وی افزود: مأموران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در گشت مشترک با اداره اطلاعات سپاه استان تهران حین بازرسی از انباری در خیابان فداییان اسلام مقدار 130 هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین احتکار به ارزش یک هزار و 100 میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: در این رابطه پرونده برای فرد محتکر تشکیل جهت و پیگیری قضایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی تصریح مرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.