مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

از سرقت رانا در باقرشهر تازورگیری در نازی آباد

سارقی که در باقرشهر خودروی رانا را ربوده بود در میدان شوش با مشکوک شدن گشت پلیس و دستور ایست متواری شده که پس از تعقیب و گریزی طولانی و شلیک چند تیر هوایی توسط پلیس دستگیر شد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی بیان داشت: کارآگاهان یگان گشت این پلیس حین گشت‌زنی در محدوده میدان “شوش” با ظن به خودرو رانا و استعلام شماره پلاک، دریافتند خودرو دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۷۵ باقرشهر است.

سرهنگ کارآگاه “کرم یوسفوند” افزود: ماموران با استفاده از علائم هشداردهنده نظیر آژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو مذکور دستور توقف دادند، اما متهم پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت به سمت خیابان فدائیان جنوب متواری و با حرکات مخاطره‌آمیز باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری شد.

وی ادامه داد: متهم پس از طی کردن مسافتی وارد خیابان‌های فرعی شهرک بعثت شده و همچنان بدون توجه به هشدارهای واحد گشت با سرعت بسیار بالا به مسیر ادامه می‌داد که افسر اکیپ برای هشدار و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی چند تیر هوائی در فواصل زمانی و مکانی معین شلیک کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه راننده خودرو مسروقه توجهی به هشدارها نداشته و با حرکات مارپیچ و خسارت به خودروهای عبوری و پارک شده در حال فرار بود که نهایتاً افسر اکیپ در موقعیت مناسب اقدام به شلیک گلوله به سمت لاستیک‌های عقب خودرو متهم کرد و با اصابت گلوله خودرو به دلیل نقص فنی متوقف و راننده به صورت پیاده از محل گریخت.

یوسفوند گفت: کارآگاهان با عکس العمل سریع و به موقع به تعقیب سارق ادامه و در نهایت با درگیری فیزیکی و مقاومت شدید متهم، وی را دستگیر کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران یادآور شد: برابر بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد “نادر” دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت خودرو و قطعات از سرکلانتری نهم بوده و اخیراً از زندان آزاد شده است.

زورگیران محله “نازی آباد” در دام پلیس

رئیس پلیس پیشگیری تهران اعلام کرد: در پی وقوع زورگیری و سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس در خیابان “نازی آباد” توسط ۲ زن و ۲ مرد، با تحقیقات پلیسی احصا شد زورگیران مذکور در سطح شهر پرسه‌زنی کرده و سوژه‌های خود را از بین شهروندای که به صورت انفرادی در محل های خلوت تردد می‌کردند انتخاب و در یک فرصت مناسب با طعمه کردن ۲ زن راه مال باخته را سد و سپس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال او می‌کردند.

سرهنگ “جلیل موقوفه ای ” گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی، پس از شناسایی هر ۴ زورگیر، در یک عملیات نامبردگان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهمان با مشاهده مستندات پلیس به سرقت پژو پارس با شیوه زورگیری اعتراف کردند که با تلاش بی‌وقفه ماموران کلانتری نازی آباد، ۲ قبضه سلاح سرد و خودرو مسروقه کشف شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه