مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه اجرای طرح هادی می تواند جلوی بسیاری از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها را بگیرد، گفت: ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات فرمانداری برای اجرای طرح هادی در روستاهای فاقد این طرح اختصاص یافته است.

حسین توکلی کجانی  در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی۶۰ واحدی «پیام شهید رجایی» در شهرری، اظهار داشت: طرح هادی روستاهای شهرستان ی از اولویت های اصلی فرمانداری است که به زودی این طرح در تمامی روستاها اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی و مسئولان محلی در امر ساخت و سازهای مجاز همکاری خوبی در شهرستان ری دارند، عنوان کرد: اداره جهاد کشاورزی باید همکاری بیشتری در این حوزه با سایر دستگاه ها داشته باشد.

توکلی بیان داشت: یکی از راه های جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای شهرستان ری اختصاص برخی از اراضی و تغییر کاربری آن به مسکونی از طرف اداره جهاد کشاورزی است که باید انجام شود.

این مسئول با تاکید براینکه حفظ اراضی کشاورزی از اولویت های اصلی فرمانداری ویژه شهرستان ری است، افزود: اختصاص مکان مشخصی در روستاها برای خانه سازی و مسکونی سازی می تواند تا حد زیادی جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرد.

توکلی در ادامه به خدمات خوب دولت تدبیر و امید در روستاهای شهرستان ری اشاره کرد و گفت: اختصاص بخشی از اعتبارات ارزش افزوده به روستاها توسط دولت دکتر روحانی موجب توسعه و پیشرفت این نواحی شده است.

وی ادامه داد: توسعه روستاهای شهرستان ری موجب تعلق خاطر ساکنان آن و جلوگیری از مهاجرت به شهرری و تهران شده است که باید ادامه داشته باشد.

توکلی یادآرو شد: هم اکنون سرانه خدمات رسانی به مردم برخی روستاهای پرجمعیت شهرستان ری مانند شهرهای بزرگ است که تمامی این امور در اثر سیاست های درست دولت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه روستاهای شهرستان ری پس از انقلاب بیشترین تغییر را در مقایسه با سایر مناطق داشته اند، گفت: پس از انقلاب بجز شهرری که دارای سابقه بسیار طولانی است تمامی پنج شهر شهرستان ری از جمله کهریزک، باقرشهر، قیامدشت، حسن آباد و قلعه نو به شهر تبدیل شده اند.

وی در پایان با تقدیر از کار ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد شهرستان ری، اظهار داشت: توجه به مردم جنوب شهر تهران که دارای محرومیت بیشتری نسبت به سایر مناطق دارند باید بیش از گذشته انجام شود.

عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی «پیام شهید رجایی» ویژه قشر کم درآمد در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۴۰۰ میلیاردریال امروز دوشنبه با حضور حجت الاسلام روحانی‌نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان آغاز شد.
مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی ” پیام شهید رجایی” در خیابان شهید رجایی و منطقه امامزاده ابوالحسن(ع) کلنگ زنی شد.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه