مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کلنگ مسکن اقشار کم در آمد در ری زده شد

آئین کلنگ زنی پروژه مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی پیام شهید رجایی ویژه اقشار کم درآمد در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع در ۵ طبقه مسکونی و در متراژ‌های ۶۵ تا ۹۰ متر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در شهرری برگزار شد

آیین کلنگ زنی طرح۶۰ واحدی برای اقشار کم درآمد با حضور حجت الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان ری برگزارشد.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر بنیاد مسکن حدود ۸ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در استان تهران دارد افزود: خوشبختانه فعالیت این بنیاد در سطح استان تهران بسیار وسیع و گسترده است.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد گفت: بنیاد مسکن نقلاب اسلامی علاوه بر ساخت ساز در محدوه شهرری و روستایی برای اقشار کم درآمد، اقدام به ارائه خدمات در حوزه صدور سند، دادن وام‌های بلاعوض و کم بهره، مقاوم سازی و بازسازی خانه‌های مسکونی نیز می‌نماید.

وی تاکید کرد: امیدواریم با هماهنگی و همسویی مسئولان شهری، استان، کشوری و مشارکت خیرین بتوانیم خانه های ارزان قیمت ساخته و در اختیار اقشار کم درآمد و آسیب پذیر قرار دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران نیز در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به اینکه این زمین توسط اداره کل راه وشهرسازی در اختیار بنیاد قرار گرفته و دولتی، قیمت زمین از هزینه ساخت و ساز حذف خواهد شد.

غلامرضا صالحی افزود: مدت زمان ساخت این پروژه ۲۴ ماه است که بعد مرحله پی ریزی و اسکلت بندی ساختمان اقدام به پیش فروش واحد‌های ساختمان با در نظر گرفتن شرایط اقساط وتسهیلات برای اقشار کم در آمد از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ری خواهیم کرد.

آئین کلنگ زنی پروژه مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی پیام شهید رجایی ویژه اقشار کم درآمد در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع در ۵ طبقه مسکونی و در متراژ‌های ۶۵ تا ۹۰ متر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در شهرری با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران برگزارشد.

مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی  پیام شهید رجایی در خیابان شهید رجایی و منطقه امامزاده ابوالحسن (ع) احداث خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه