مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حمیده عباسعلی در مسابقات پرتغال مدال برنز گرفت

رییس اداره ورزش‌ و جوانان شهرستان ری، گفت: حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان و اهل شهرری در دیدار رده بندی کاراته وان لیسبون کشور پرتغال با پیروزی سه بر یک مقابل النی چاتزیلادو از یونان صاحب مدال برنز شد.

حسین یوسف زاده، اظهار داشت: آخرین مرحله از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ موسوم به لیگ جهانی کاراته وان از روز جمعه با حضور ۷۶۹ ورزشکار از ۸۷ کشور در لیسبون پرتغال آغاز شد و امشب یکشنبه به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه تیم ایران در ۲ بخش کومیته و کاتای زنان و مردان در این رویداد مهم شرکت کرده است، افزود: حمیده عباسعلی بانوی المپیکی شهرری و کشورمان در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم در دیدار رده‌بندی مقابل « «النی چاتزیلادو» از یونان به برتری سه بر یک دست یافت و نشان برنز را از آن خود کرد.

حمیده عباسعلی متولد ٢٣ اسفند سال ۱۳۶۸ در شهرری از هشت سالگی رشته کاراته را شروع کرده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه