مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انبارداران ری ۱۲ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد را آزاد کردند

رئیس اتحادیه انبارداران شهرستان ری از آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد که تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری قرار دارند، در طرح امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

سید محسن کشاورزی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در  ری  ، با اشاره به آزادی زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری اظهار داشت: در طرح کرامت امام حسن مجتبی (ع) 12 زندانی که محل سکونتشان در محدوده شهرستان ری است به همت اعضای اتحادیه انبارداران پس از پرداخت مبالغ دیه آزاد شدند که 4 نفر خانم و 8 نفر آقا هستند.

وی افزود: در سال‌های گذشته مبالغ کمک برای آزادی زندانیان در مراسم گل‌ریزان جمع‌آوری می‌شد اما امسال به‌واسطه شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت تجمعات خیران از طریق فضای مجازی پای‌کار آمدند و مبالغ آزادی زندانیان جمع‌آوری شد.

رئیس اتحادیه انبارداران شهرستان ری در ادامه گفت: امسال برای هفتمین سال متوالی حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها به‌صورت ماهیانه و همچنین در اعیاد و مراسم خاص انجام می‌شود.

کشاورزی با بیان اینکه در ماه مبارک امسال و با همکاری اعضای اتحادیه انبارداران تاکنون بیش از 1 میلیارد و 648 میلیون ریال کمک نقدی برای آزادی زندانیان جمع‌آوری‌شده است.

وی تصریح کرد: میزان کمک‌های مردمی در زمینه تهیه مایحتاج نیازمندان و آزادی زندانیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به‌واسطه آسیب‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا در جهت حمایت از قشر ضعیف جامعه افزایش 20 درصدی داشته است.

نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه تأکید کرد: ابتدای سال 3 نفر زندانی به همت اتحادیه انبارداران شهرستان ری آزاد شدند و 1100 بسته کمک معیشتی نیز تهیه و در میان نیازمندان توزیع شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه