مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع بسته های معیشتی به همت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)/تلویزیون اینترنتی آستان راه اندازی می شود

پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اعلام کرد: مرحله اول بسته های ارزاق ماه مبارک رمضان به همت اداره نذورات و هدایای مردمی این آستان، در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، در قالب رزمایش مواسات بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش روز چهارشنبه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در پانزدهمین روز از ماه میهمانی خدا و در اولین مرحله از توزیع بسته های ارزاق ماه مبارک رمضان، خادمین این بارگاه ملکوتی در اداره نذورات و هدایای مردمی با مشارکت خیرین و نیکوکاران، بسته های ارزاق بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

در این گزارش آمده است، این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه، قند، شکر، گوشت، مرغ و پک بهداشتی است که در مناطق محروم شهرستان ری بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

این گزارش می افزاید: این طرح در چند مرحله در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد و بانیان خیر می توانند وجوه خود را برای تهیه سبد ارزاق به شماره کارت بانکی ۹۰۵۲-۰۷۳۱-۴۶۱۰-۶۳۹۳ و برای تهیه گوشت قربانی به شماره کارت بانکی ۵۱۰۳-۱۹۴۲-۴۶۱۰-۶۳۹۳ واریز کنند.

این آستان در گزارش دیگری اعلام کرد: تلویزیون اینترنتی بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) با نام “منتجب” به زودی آغاز به کار خواهد کرد، این تلویزیون اینترنتی با دامنه اختصاصی Montajab.Tv آغاز به کار کرده و ویژه برنامه های مناسبتی حرم مطهر، پخش زنده صحن‌ و ضریح های مطهر به صورت زنده و تولیدی از این شبکه اینترنتی قابل مشاهده خواهد بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.