مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
آخرین نشست خبری هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری ششم اردیبهشت ماه

تأیید صلاحیت ۷۲ درصدی داوطلبان انتخابات پارلمان شهری ششم در ری

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری از تأیید صلاحیت ۷۲ درصدی داوطلبان انتخابات پارلمان شهری دوره ششم در شهرستان ری و رد صلاحیت ۶۲ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛ آخرین نشست خبری هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شامگاه دوشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در مدرسه باقرالعلوم (ع) واقع در میدان فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

در این جلسه زارعی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری اظهار داشت: بلافاصله بعد از ثبت‌نام روز اول کار هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات شروع شد و امروز بعد از ۴۵ روز متوالی کار و با بهره‌گیری از ۲۱ کارشناس نخبه نتایج تأیید صلاحیت‌ها به شرح ذیل مشخص شد.

– از مجموع ۲۴۱ صلاحیت، ۱۷۳ نفر تأیید صلاحیت شدند. ۶۲ نفر حدود ۲۶ درصد رد صلاحیت شدند و ۶ نفر انصراف دادند.

– شهر قلعه نو، ۳۷ نفر مجموع ثبت نام (۲۸ نفر تأیید، ۷ نفر رد و ۲ نفر انصراف)

– شهر قیامدشت، ۳۴ نفر مجموع ثبت نام (۲۶ نفر تأیید، ۸ نفر رد)

– شهر حسن آباد، ۳۴ نفر مجموع ثبت نام (۱۹ نفر تأیید، ۱۴ نفر رد و ۱ نفر انصراف)

– شهر کهریزک، ۵۸ نفر مجموع ثبت نام (۴۰ نفر تأیید، ۱۶ نفر رد و ۲ نفر انصراف)

– شهر باقر شهر، ۷۸ نفر مجموع ثبت‌نام (۶۰ نفر تأیید، ۱۷ نفر رد و ۱ نفر انصراف)

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری اظهار داشت: در مدت بررسی صلاحیت‌ها فشارهای سیاسی از طرق مختلف برهیات نظارت وارد شده است اما ما فارغ از گرایش‌های سیاسی و سلیقه‌های شخصی و تنها بر اساس مصالح مردم و نظام با در نظر گرفتن حفظ آبروی افراد بررسی صلاحیت‌ها را انجام داده ایم که در این راستا گزارش‌های مردمی و همچنین همراهی خبرنگاران شهرستان ری کارگشا بوده است.

زارعی گفت: برخی از پرونده‌ها به خاطر اینکه ابهام داشتند از داوطلب موردنظر دعوت کردیم و مشکلات را با توضیح و پرسش  برطرف کردیم و در این بین هیچ داوطلبی به خاطر نقص مدارک تحصیلی کنار گذاشته نشده است و تمامی مدارک تحصیلی آنها کامل است.

وی گفت: طبق برنامه انتخابات در تاریخ ۷ اردیبهشت هیات نظارت نتیجه صلاحیت‌ها را به فرمانداری اعلام می‌کند و فرماندار طبق قانون باید این نتیجه را به داوطلبان ابلاغ کند و داوطلبان می‌توانند طی مدت ۴ روز اعتراض خود را به هیات نظارت بر انتخابات استان تهران اعلام کنند.

زارعی در پایان از زحمات اصحاب رسانه در همراهی با هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان ری قدردانی کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه