مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری سارق انباری‌های منازل شهر ری

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهر ری از دستگیری سارق انباری‌های منازل و کشف ۴۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل خبرگزاری میزان– براساس اعلام روابط عمومی پلیس، سرهنگ ” حسین علی ابن علی “بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری منازل در محدوده کلانتری شهرری موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل کارگروه ویژه و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم یک سارق را در محدوده شهر ری شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک اقدام ضربتی وی را در منزلش دستگیر و همچنین از مخفیگاه وی ۶۰ حلب روغن جامد مسروقه و مقادیری اموال دیگر به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهر ری اضافه کرد: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی در تحقیقات پلیسی به ارتکاب ۴۵ فقره سرقت از انباری منازل در محدوده شهر ری اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات تکمیلی راهی مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه