مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار مسئولان شهرستان ری با خانواده شهدای تیپ فاطمیون

معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با حضور در منزل برخی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در با خانواده آنها دیدار و گفتگو کرد.

حسین نصراله عصر پنج شنبه با همراهی جمعی از معاونان خود با حضور در منزل شهیدان«سید محمد موسوی و سید اسحاق موسوی»ضمن دیدار و گفتگو با خانواده شهدا، درخواست ها و مشکلات مطرح شده را پیگیری کرد.
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ری در این دیدار با یادآوری رشادت ها و تلاش های شهدای تیپ فاطمیون در محورهای مقاومت گفت:شهدای فاطمیون در کنار سایر شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت در دفاع از حرم اهل بیت(ع) سنگ تمام گذاشتند؛کار بزرگی در جببه های مقاومت انجام شد.
نصراله با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، افزود: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و لازم است همه در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت ها بهره گیری شود.
نصراله تأکید کرد:خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و با اهداء عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگی را انجام دادند.
در این دیدارها که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه بود، از خانواده شهدا تجلیل شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه