مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۴۰ تن گوشت مرغ در شهرستان ری توزیع شد

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان ری اعلام کرد: با توزیع ۴۰ تن گوشت مرغ؛ تعادل نسبی در بازار ایجاد شده و دیگر شاهد تشکیل صف‌های طولانی برای خرید گوشت مرغ در این شهرستان نخواهیم بود.

نعمت آقاپور روز جمعه به خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان ری در خصوص تامین گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان، با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ تن مرغ وارد کشتارگاه های شهرستان و سپس از طریق اداره صمت و اتاق اصناف بین واحدهای صنفی شهرستان ری توزیع شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر توزیع گوشت مرغ در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در منطقه ۲۰ (شهرری)، به منظور تامین تقاضای شهرستان با هماهنگی و پیگیری از طریق مرکز عرضه مرغ در میدان بهمن تهران، میزان ۱۵ تن گوشت گرم مرغ نیز در سطح شهرستان توزیع شد.

وی اظهار داشت: توزیع گوشت مرغ در مرکز شهرستان و بخش های شهرستان ری بصورت مستمر درحال انجام است و علی رغم تقاضای مضاعف در ماه مبارک رمضان با توزیع این میزا مرغ گرم در بازار شاهد تشکیل صف های طولانی برای خرید گوشت مرغ نخواهیم بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.