مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جریمه دو واحدصنفی در شهرستان ری به دلیل گرانفروشی

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اعلام کرد: ۲ واحد صنفی در این شهرستان به دلیل گران‌فروشی مرغ و شکر جریمه و پرونده آنها برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع شد.

موسی احمدی روز شنبه به خبرنگاران گفت: در جریان بازرسی از واحدهای عرضه کننده مواد غذایی، بازرسان این اداره در حدود یکهزار و ۳۹۲ کیلوگرم مرغ گرم قطعه بندی شده و یکهزار کیلوگرم شکر به دلیل گران فروشی کشف کردند.

وی اظهار داشت: ارزش ریالی این محموله‌ها کشف شده در حدود ۴۵۵ ریال است که به دلیل شرایط موجود در کشور به منظور طی مراحل قانونی برخورد با تخلف پرونده به مراجع قضائی و تعزیرات ارجاع شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با اشاره به برخورد جدی بازرسان با گران‌فروشی خاطرنشان کرد: برای گران‌فروشی مرغ گرم در حدود ۳۹۰ میلیون ریال و برای گران فروشی شکر در حدود ۶۱ میلیون ریال تعلق گرفت و در نهایت پرونده واحد متخلف تحویل مراجع قضائی شد.

این مسئول اضافه کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده‌است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

احمدی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود در بازار برخی از سودجویان اقدام به افزایش قیمت خودسرانه و گران‌فروشی اجناس کردند که با هوشیاری بازرسان اداره صنعت ری این اقدام ناتمام ماند.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه