مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازداشت 4 پلیس در کارخانه متروکه فشافویه

مأمور قلابی که کلکسیونی از جرایم در پرونده خود داشتند از سوی کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.

چندی قبل شکایت‌های متعددی از سوی مالکان چند خودرو در اداره پلیس مطرح شد مبنی بر اینکه چند نفر تحت عنوان مأمور و به بهانه بازرسی، خودروهای آنها را سرقت کرده‌اند.

با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

با بررسی پرونده مشخص شد که مال باختگان در اظهارات مشابهی اعلام کردند، سارقان لباس فرم نظامی بر تن داشتند و خود را مأمور معرفی کرده و به بهانه بازرسی، خودروهای آنان را متوقف و پس از پیاده کردن مال‌باختگان، بلافاصله خودرو را سرقت کرده‌اند.

دستگیری 4 مامور قلابی در تهران

در حالی که تحقیقات ادامه داشت در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد فردی سوار بر یک خودرو تیبای سرقتی در شهرستان قرچک به بهانه اجاره کردن یک دستگاه بازی کامپیوتری ps4 بیمه نامه یک خودرو را گرو گذاشته و دستگاه بازی را سرقت کرده است.

با بررسی بیمه نامه معلوم شد که بیمه نامه نیز سرقتی بوده و سارقان در شهرستان رشت با ورود به دفتر یک نمایندگی بیمه 60 فقره اوراق بیمه و سایر اموال آن شرکت را سرقت کرده‌اند و مالک دفتر بیمه نیز شکایتی در شهرستان رشت طرح کرده است.

سرهنگ کارآگاه «حیدر گودرزی» رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی در تشریح این پرونده گفت: با تجمیع تحقیقات میدانی کارآگاهان موفق شدند، تصویر سارق دستگاه بازی را به دست بیاورند و مخفیگاه متهم در شهرستان ورامین شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند و خودرو تیبای مسروقه نیز از آن مکان کشف شد.

مخفیگاه 4 مامور قلابی لو رفت / آنها لباس نظامی تن داشتند

متهم در بازجویی‌ها به سرقت خودرو با همکاری 3 همدستش اعتراف کرد و مشخص شد که سرکرده این باند فردی به‌ نام «شاهرخ» است. در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه شاهرخ در کارخانه‌ای متروکه در فشافویه تهران شناسایی و مأموران موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند و در بازرسی از خانه مجردی اش 3 دستگاه خودرو مسروقه نیز کشف شد.

شاهرخ در بررسی‌های پلیسی به 9 فقره سرقت خودرو اعتراف و اظهار کرد، با تغییر پلاک خودرو‌های سرقتی به شهرهای شمالی رفته و از 15 خانه ویلایی سرقت کرده‌اند.

همچنین شاهرخ معترف شد، با سرقت اوراق بیمه نامه‌ها از نمایندگی بیمه، 20 دستگاه بازی رایانه‌ای ps4 دیگر نیز اجاره و سرقت کرده‌اند. سرهنگ گودرزی با بیان اینکه موضوع به فرماندهی انتظامی شهرستان‌های آمل، رشت، رامسر، نور و… منعکس و تعدادی از مال باختگان شناسایی شده‌اند، گفت: در عملیات مستقل دیگری، 2 همدست متواری متهمان دستگیر شده اند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه تمامی اعضای این باند با قرارهای قانونی از سوی مراجع قضایی روانه زندان شده‌اند، گفت: پس از انهدام این باند حرفه‌ای، سرقت‌های خودرو تحت پوشش مأمور در سطح حوزه شهرستان ری متوقف شده است

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.