مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کسب مدال طلای قهرمانی آسیا توسط پژمان پشتام

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: پژمان پشتام در وزن ۷۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آلماتی قزاقستان مدال طلا را کسب کرد.

حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پژمان پشتام کشتی گیر جوان اهل شهرری، در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور اول کایراتبک توگولبایف حریفی از کشور قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و در دور دوم و دور سوم با توجه به حاضر نشدن حریفانی از کشورهای عراقی و فلسطینی پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

وی گفت: پژمان پشتام در دیدار نیمه نهایی توانست با تساوی هفت بر هفت به دلیل کسب امتیاز فنی بیشتر مقابل سینگ گور پریت دارنده مدال نقره آسیا از هند به برتری دست یافته و راهی دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری اضافه کرد: حریف پژمان پشتام کشتی گیر اهل شهرری دالر رضازاده از کشور تاجیکستان بود.

یوسف زاده در پایان خاطرنشان کرد: پژمان پشتام در دیدار فینال به دلیل حاضر نشدن رقیب خود مدال طلا را کسب کرد.

به گزارش فارس؛ رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه با حضور نمایندگان ایران در ۱۰ وزن در شهر آلماتی واقع در قزاقستان برگزار می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه