مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۴ مجموعه ورزشی در شهرستان ری تعطیل شد

معاون مدیرکل و رییس اداره ورزش و جوانان شهرری اعلام کرد: در بازدید نامحسوس کارشناسان این اداره، چهار مجموعه ورزشی در شهرری و قیام دشت که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند، تعطیل شد.

حسین یوسف زاده  افزود: با شیوع موج چهارم کرونا در سطح کشور، مجموعه های ورزشی با دستور ستاد ملی کرونا و ادره کل ورزش و جوانان استان تهران از ۱۶ فرودین ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

به گفته وی تا کنون ۵۰ اخطار کتبی نیز به مجموعه داران نیز داده شده که در صورت بی توجهی مجدد با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطر نشان کرد: طبق ماده۸۸ نیز تا مادمی که تعطیلی مجموعه ها ادامه یابد نیز اجاره آنها به این نهاد بخشوده خواهد شد.

یوسف زاده تاکید کرد: در حال حاضر ۱۹۸ مجموعه ورزشی در این شهرستان فعالیت دارند که ۲۶ مورد آن تحت مالکیت این نهاد ورزشی هستند.

کشتی گیر شهرری مدال نقره بلغارستان را کسب کرد

یوسف زاده بیان کرد: مهدی فلاح ورزشکار شهرری در رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف توانست مدال نقره این رقابت های جهانی را در وزن ۸۷کیلو گرم برای کشورمان کسب کند.

وی ادامه داد: همچنین محمد مهدی حمیدی جایگاه نخست کشتی رامسر در وزن ۷۷کیلو گرم، امیر محمد بیات راه یافته کشتی فرنگی به تیم ملی در وزن ۱۲۰ کیلو گرم جوانان، پژمان پشتان عازم مسابقات قهرمانی ۷۷ کیلو گرم به مسابقات جوانان قزاقزستان و محمد حسین محمودی وزن ۸۲ مدال تیم ملی راه یافته به تیم ملی جوانان را از این شهرستان بدست آوردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: همچنین مهدیه حکمت سرا ورزشکار این شهرستان توانست در مسابقات بین المللی مشهد مقدس مقام دوم را کسب کرد.

یوسف زاده همچنین از دعوت چهار  جودوکار نوجوان شهرری به اردوی تیم ملی خبرداد و گفت: این اردو ۶تا ۱۰اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی افزود: سبحان قومی، سجاد ملک محمدی، علی کوچکی و محمد حسین صادق چهار ورزشکار در این اردوی تیم ملی خواهند بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه