مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرداری تهران متناسب با معضلات تحمیل شده به ری خدمات ارائه کند

فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه مشکلات آرادکوه و سگ های بلاصاحب از سوی شهرداری تهران به ری تحمیل شده است گفت: شهرداری تهران متناسب با معضلات تحمیل شده به ری خدمات ارائه کند.

حسین توکلی کجانی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان ری که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: امروز در شهرستان ری سرریز مشکلات شهر تهران را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه مطالبه عمده شهروندان این شهرستان تخصیص متناسب و عادلانه سرانه‌های تخصیص داده شده به شهر تهران به شهرستان ری است گفت: اگر مشکلات تهران به ری منتقل می‌شود پس حتماً باید متناسب با این مشکلات به شهروندان شهرستان ری از سوی شهرداری تهران خدمات ارائه شود.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: برخی توافقات در سال‌های گذشته صورت گرفته و به عنوان نمونه تقاطع غیر هم سطح اتوبان امام علی که عمده بار ترافیکی این اتوبان را در ری شاهد هستیم و تاکنون چند نفر از شهروندان ری جان خود را از دست داده اند و در این راستا پس از ۱۱ سال هنوز هیچ کاری عملیاتی نشده است.

فرماندار ویژه ری در ادامه بیان داشت: برای ایجاد هرگونه مشکل اعم از زیست محیطی نظیر آرادکوه و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در شهرستان ری شهرداری تهران هیچ مجوزی از فرمانداری اخذ نمی‌کند اما هنگام ارائه خدمات هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد و در این زمینه خواستار هستیم که شهرداری تهران متناسب با مشکلاتی که برای ری ایجاد کرده ارائه خدمات کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.