مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دادگاه عمومی و انقلاب بخش قلعه نو افتتاح شد

دادگاه عمومی و انقلاب بخش قلعه نو با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران افتتاح شد.

دادگاه عمومی و انقلاب بخش قلعه نو با حضور مسعود ستایشی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان ری و بخش قلعه نو افتتاح شد.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران با تبریک ماه پرفضلیت رمضان گفت: افتتاح دادگاه عمومی و انقلاب بخش قلعه نو باعث دسترسی آسان مردم به حوزه عدالت و ارتقاء اعتماد مردمی به دستگاه قضایی خواهد شد و با توجه به حساسیت این بخش از لحاظ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی، ایجاد تشکیلات جدید قضایی موجب سهولت در طرح شکایت مردم و حل دعاوی آنان می‌شود.

وی اظهار کرد: مسئولان امر وظیفه دارند در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری نهایت تلاش خود را به کار گیرند و با توجه به نامگذاری امسال حمایت از تولید را مطمع نظر و اقدام‌های پیش رو قرار دهند.

ستایشی اقدامات لازم برای بهتر شدن کار‌ها در حوزه قضایی قلعه نو را خواستار شد و موضوعاتی از جمله پایش تصویری در این حوزه قضایی با همت و همکاری شهردار، نگاه ویژه به بافت فرسوده برای پیشگیری از ناهنجاری‌ها و مشکلات، گسترش خدمات الکترونیک و تسهیل در خدمات شهری را در این زمینه برشمرد.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران از رئیس حوزه قضایی بخش قلعه نو خواست تا در مقابل فساد حساس باشد و روحیه فساد ستیزی داشته باشد و گفت: از ظرفیت‌های الکترونیک برای سرعت و دقت و نظم در این دادگاه جدید نهایت استفاده انجام شود.

ستایشی عنوان کرد: لازم است تا از ظرفیت‌های مردمی و شورا‌های حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش استفاده شود و نظارت و بازرسی در حوزه قضایی ارتقاء یابد. مهم‌ترین مطالبه دادگستری استان تهران از رئیس حوزه قضایی قلعه نو رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به مشکلات و پرونده‌های واحد‌های تولیدی در این حوزه است تا با قاطعیت نسبت به رشوه و رانت خواری و اخلالگران اقتصادی برخورد شود.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: دادگستری استان تهران با توجه با اینکه یک چهارم پرونده‌های ورودی کشور در این استان قرار دارد در تمشیت امور از جمله کاهش اطاله دادرسی و کاهش حجم و موجودی پرونده ها، موفقیت بزرگی داشته و امیدواریم با ادامه این حرکت جهادی و تسریع و جلوگیری از طولانی شدن زمان دادرسی‌ها به حجم پرونده‌های دهه ۸۰ برسیم.

در این مراسم، رسول عابد حکم انتصاب خود را به عنوان رئیس شعبه یک دادگاه عمومی و انقلاب و رئیس حوزه قضایی بخش قلعه نو از مسئولان قضایی استان تهران دریافت کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه