مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشتی گیر اهل شهرری مدال نقره رقابت‌های بلغارستان را کسب کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری از کسب مدال نقره وزن ۸۷ کیلوگرم مسابقات جام دانکلوف و نیکولای پتروف در شهر پلودیو بلغارستان توسط مهدی فلاح کشتی‌گیر اهل شهرری خبر داد.

 حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری شامگاه امروز با اشاره به پیروزی فرنگی کاران در مسابقات اخیر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی که مهدی فلاح فرنگی کار اهل شهرری حضور دارد، ۱۴ کشتی‌گیر به رقابت با یکدیگر پرداختند و نماینده اهل شهرری پس از استراحت در دور نخست در مرحله بعد با نتیجه ۵ بر ۱ آوندائو از ونزوئلا را شکست داد و در دور سوم با شکست حریف خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

وی گفت: در مرحله نیمه‌نهایی مهدی فلاح حریف خود دانیل الکساندراف از بلغارستان را با نتیجه ۶ بر ۳ از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار نهایی زورابی داتوناشویلی کشتی گیر گرجستانی الاصل و قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری تصریح کرد: این دوره از رقابت‌های جام دانکلوف و نیکولای پتروف در شهر پلودیو بلغارستان، در ۲ رشته آزاد و فرنگی در ۴ وزن ۷۴، ۷۹،۹۷،۱۲۵ کیلوگرم در رشته آزاد و در ۴ وزن ۶۰،۶۳،۷۲ و ۸۷ کیلوگرم در رشته‌فرنگی درمجموع ۸ وزن در حال برگزاری است.

یوسف زاده در پایان خاطرنشان کرد: مهدی فلاح کشتی‌گیر اهل شهرری با شکست حریف صربستانی مدال وزن ۸۷ کیلوگرم مسابقات جام دانکلوف و نیکولای پتروف در شهر پلودیو بلغارستان را کسب کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه