مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

8 هزار معتاد متجاهر راهی فشافویه می شود

گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران از تفاهم نامه مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر با سازمان زندان ها در مورد پذیرش 8 هزار معتاد متجاهر در مرکز فشافویه خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در مورد کشف ماده مخدر شیشه اظهار داشت: 437 کیلو ماده مخدر شیشه که از یکی از کشورهای همسایه در قالب محموله هندوانه وارد کشور و سپس تهران شده بود کشف شد.

وی ادامه داد: اقدامات نیروی انتظام در کشف مواد مخدر در استان تهران قابل تقدیر است و همچنین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حائز کسب رتبه برتر در کشور شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: موضوع اختصاص زمین 5 هکتاری در حسین آباد بخش کهریزک جهت پارکینگ خودروهای توقیفی و مصادره ای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از طریق فرمانداری شهرستان ری و اداره کل منابع طبیعی استان پیگیری می شود.

گودرزی سپس گفت: موضوع تامین برق مرکز ماده 16 شهید زیادیان و همچنین تکمیل پروژه آبرسانی مرکز ماده 16 سروش و نصب مخزن 500 مترمکعبی نیز پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تفاهم نامه مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر با سازمان زندان ها در مورد پذیرش 8 هزار معتاد متجاهر در مرکز فشافویه نیز توافقات لازم حاصل و این مهم محقق خواهد شد.

منبع سایت استانداری تهران
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه