مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۰ تیم بازرسی بر عملکرد واحدهای صنفی شهرستان ری نظارت دارند

رییس اتاق اصناف شهرستان ری با تاکید براینکه فقط صنوف گروه یک اجازه فعالیت دارند، گفت: ۱۰ تیم بازرسی به صورت شبانه روزی برعملکرد واحدهای صنفی این شهرستان نظارت دارند.

لطف‌الله ستاره ، اظهار داشت: اصناف گروه ۲، سه و چهار براساس دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی کرونا تعطیل باید باشند.

وی به رعایت و همکاری خوب اصناف شهرستان ری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: بازرسان اتاق اصناف از روز گذشته که محدودیت های فعالیت اصناف اعمال می شود فقط یکهزار و ۵۰۰ تذکر داده اند.

ستاره اضافه کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری در ساعات غیر اداری بیش از سایر اوقات برعملکرد صنوف نظارت دارند و با هرگونه قانون گریزی برخورد می کنند.

وی با تاکید براینکه صنوف گروه یک فقط با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی اجاره فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: نظارت دقیقی برعملکرد این گروه نیز توسط بازرسان اتاق اصناف انجام می شود.

ستاره یادآور شد: محدودیت‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا در جهت سلامت عمومی جامعه صادر شده است و تمامی اصناف و مردم باید بر قطع زنجیره کرونا آن را رعایت کنند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان با اشاره به گلایه‌ اصناف مختلف از اجرای طرح محدودیت های ستاد ملی کرونا، بیان داشت: ما هم اکنون ناگزیر به اجرای این مصوبات هستیم ولی باید حمایت های مادی و معنوی از اصناف توسط دستگاه های مربوطه انجام شود.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.